Main Menu

StarCraft II

StarCraft

Starcraft - serwis dla graczy Starcraft



Starcraft news
Łata 5
Sobota, 27. Marzec 2010 15:26
Balans

  • PROTOSS

    • Cybernetics Core

      •   Warp Gate czasie badania zwiększono z 60 sekund do 140 sekund.
  • ZERG 

    • Hatchery

      • Czas badania Burrow wzrósł z 50 sekund do 100 sekund.
      • Kosztów badań Burrow wzrósł z 50 Minerałów i 50 gazu do 100 Minerałów i 100 gazu.
    • Nydus Network

      • Nydus Worm czas budowy wzrósł z 10 sekund do 20 sekund.
    • Hydralisk 

      • Opóźnienie między atakami wzrosła z 0,75 sekundy do 0,83 sekundy.
    • Infestor 

      •   Umiejętność Neural Parasite została przeprojektowana:

        • Ograniczenie działania w czasie(10 sekund) zostało usunięte.
        • Nie można używać na jednostki latające.
        • Zasięg zmniejszony z 9 do 7.
      • Szybkość Zakopanego Infestor'a została zmniejszona z 1.5 to 1.
      • Życie(HP) Infestor'a zmniejszono z 120 to 90.
      • Zakopany Infestor ma tą samą szansę na bycie celem ataku jak inne jednostki.

Poprawy błędów

  • Poprawiono błąd z wysokimi ustawieniami grafiki.
 
Łata 4
Sobota, 27. Marzec 2010 15:25
Ogólne

  • Korea

    •   Dodano wsparcie dla wyświetlania informacji rankingu gier na F10 menu gry w wersji beta.
 
Łata 3
Sobota, 27. Marzec 2010 15:14
Balans

  • TERRAN 

    • Engineering Bay

      • Pancerz piechoty(Infantry Armor): czas badania został zmniejszony o 30 sekund,  z 190/220/250 sekund do 160/190/220 sekund.
      • Obrażenia piechoty(Infantry Weapons): czas badań zmniejszony o 30 s z 190/220/250 do 160/190/220 sekund.
    • Armory

      • Opancerzenie pojazdów(Vehicle Plating): czas badań zmniejszony o 30 sekund z 190/220/250 do 160/190/220 sekund.
      • Obrażenia pojazdów(Vehicle Weapons): czas badań zmniejszony o 30 sekund z 190/220/250 do 160/190/220 sekund.
      • Opancerzenie statków(Ship Plating): czas badań zmniejszony o 30 sekund z 190/220/250 do 160/190/220 sekund.
      • Obrażenia statków(Ship Weapons): czas badań zmniejszony o 30 sekund z 190/220/250 do 160/190/220 sekund.
  • PROTOSS

    • Zealot

      • Tarcza zmniejszona z 65 na 50.

Poprawy błędów.

  • Poprawiono błąd kiedy umiejętność Infestora Neutral Parasite powodowała utrate zdolności Reaper'ów do poruszania się.
  • Poprawiono dwa błędy która mogły się przytrafiać z kartami ATI.
 
Łata 2
Sobota, 27. Marzec 2010 15:08

Balans

  • TERRAN 

    • Banshee 

      • Cloak: Ta umiejętność nie wymaga już Fusion Core do badań.
    • Barracks 

      •   Czas budowy  spadł z 65 do 60.
    • Factory 

      • Czas budowy spadł z 65 do 60.
    • Reactor Reactor

      • The build time for this building has decreased from 40 to 25. Czas budowy tego budynku spadła z 40 do 25 lat.
    • Reaper 

      • Czas budowy tej jednostki wzrosł z 30 do 40.
      • Nitro Boost: czas badania tej umiejętności wzrosła z 90 do 100.
    • Starpor 

      • Czas budowy spadł z 55 do 50.
    • Tech Lab

      •   Czas budowy spadł z 30 do 25.
  • PROTOS 

    • Mothership

      • Czas budowy wzrósł z 120 do 160.
      • Koszt żywności(Supply) wzrosł z 6 do 8.
      • Liczba strzałów na turę spadła z 8 do 6.
      • Tarcza tej jednostki spadła z 400 do 350.
      • Zdrowia(HP) tej jednostki spadła z 400 do 350.
      • Przyspieszenie spadło z 1,3125 do 0,3125.
      • Spowolnienie  wzrosło z 0 na 1.
    • Nexus 

      • Chrono Boost: czas trwania tej umiejętności spadł z 30 do 20.
  • ZER 

    • Corruptor

      •  Obrażenia wyrządzone przez tę jednostkę wzrosły z 12 (+8 masowe) do 12 (+10 masowe).
 
Łata 1
Sobota, 27. Marzec 2010 15:08
Balans

  • TERRAN 

    • Viking 

      •  Wartość pancerza dla tego urządzenia w trybie Fighter zmniejszył się z 1 do 0.
      •  Obrażenia wyrządzone w trybie Fighter Mode zmienił się od 6 (+8 pancerne) do 10 (+4 opancerzony).
    • Reaper 

      • Obrażenia wyrządzone z D-8 Opłaty spadła z 40 do 30.
      • Opóźnienie między atakami na D-8 Opłaty spadła z 2,5 do 1,8.
    • Centrum dowodzenia(Orbital Command)

      • Czas budowy tej modernizacji spadła z 50 do 35.
  • PROTOSS 

    • Observer

      • Gravitic Boosters: koszt tego ulepszenia spadła z 150 Minerałów i 150 Vespene gaz do 100 Minerałów i 100 Vespene gaz.
    • High Templar

      • Przesunięcie fazowe(Phase Shift): Ta umiejętność została usunięta z gry.
      • Feedback: Nowa umiejętność. Drains all energy from the target unit and causes damage equal to the amount of energy drained. Wyciąga całą energię z jednostki docelowej i powoduje uszkodzenia równe ilości energii wyssanej.
    • Colossus

      • Poprawiono promień jaki zajmował Colossus podczas przemieszczenia się jego między budynkami.
    • Mothership Mothership

      • Vortex: koszt energii wzrósł z 75 do 100.
      • Vortex: promień obszaru działania tej zdolności spadła z 3,0 do 2,5.
      • Czasowe Rift: Ta umiejętność została usunięta z gry.
      • Wormhole Transit: Ta umiejętność została usunięta z gry.
      • Masa Recall: Nowa umiejętność. Teleportuje jednostki z określonego obszaru w pobliże Mothership.
    • Gateway 

      • Czas budowy wzrósł z 50 do 65.
  • ZERG

    • Infestor 

      • Fungal Growth: obrażenia wyrządzone przez te zdolności spadła z 48 do 36.
      • Fungal Growth: Uniemożliwia zakopywanie się jednostek zergów.
      • Neural Parasite: Zmiana funkcjonalności. Przejęcie trwa 10 sekund lub do momentu jak Infestor nie zostanie zabity. Można stosować na wszystkie jednostki.
      • Terran Infestation: Koszt energii zmniejszony z 50 na 25, oraz teraz tylko 1 Ifested Terran jest tworzony.

Poprawy błędów

  • Zlikwidowano błąd powodujący otrzymywanie wiadomości „Błąd wewnętrzny Battle.net” z klientem gry.
  • Wyciszanie mikrofonu nie będzie powodowało wyłączenia mikrofonu w systemie operacyjnym.

    • Czat głosowy nie został jeszcze dopracowany, zostanie to zrobione w przyszłych łatach.
  • Średnie ustawienia graficzne zostały zmienione będą działały tak, że będą lepiej pracować na odpowiednich komputerach. Opcja „Automatyczne wykrywanie” doprowadza do przywrócenia domyślnych ustawień graficznych.
  • Dodano ogranicznik częstotliwości odświeżania w menu gry, gdyż niektóre karty graficzne generowały wyższą częstotliwość od potrzebnej.
  • Dodano tagi GRB w menu logowania dla koreańskiej wersji Beta klienta.
 
<< Początek < Poprzedni 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Dalej > Ostatnie >>

Strona 10 z 10

Naszą witrynę przegląda teraz 4 gości